Přednášející minulého ročníku

Kevin Jackson

Kevin Jackson

Event: jak dosáhnout dlouhodobé hodnoty v praxi

LinkedIn viceprezident pro obchod a marketing
George P. Johnson

Nejvlivnější osoba v eventové sféře dle hodnocení časopisu Event Magazine. Kevin Jackson si budoval svou pozici přes 20 let. Byl významným hráčem ve světově nejrespektovanějších společnostech z oblasti marketingových služeb, jako například Interpublic, Grey a Saatchi. Také úzce spolupracoval s řadou značek, od Adidas po Zumbu. Nyní je Viceprezident George P. Johnson, dále idea maker, přednášející, strategický konzultant a relationship manager s obrovským portfoliem profesních úspěchů. Ale to, co ho zajímá nejvíce, je budoucnost.

Prozkoumal všechny disciplíny marketingového mixu. Kevin má vzácnou schopnost uchopit každý myslitelný můstek mezi brandem a jeho nejvhodnějším publikem. Jeho vášeň a nadšení pro řízení zakázky, angažovanost a akceschopnost předurčuje, že jeho práce je zaměřena na zprostředkování nezapomenutelných a smysluplných zážitků spojených se značkou. Kevinova pravidla jsou jednoduchá: „Chovejte se k lidem lidsky, bavte je, vzdělávejte je, propojte je navzájem – a buďte užiteční v jejich životech.“ Ať už jsou cílovou skupinou samotní spotřebitelé, firmy nebo zaměstnanci, nikdo není zproštěný od jeho víry v sílu angažovanosti.

Colja M. Dams

Colja M. Dams

Nové trendy v event marketingu

LinkedIn prezident / CEO
VOK DAMS Agency for Events and Live-Marketing

Od roku 1998 prezident/CEO skupiny Vok Dams Gruppe. Skupina byla založena v roce 1971 a specializuje se na live marketing a eventy. Colja M. Dams vystudoval ekonomii na Univerzitě Witen/Hardecke. V průběhu studií si uvědomil důležitou roli internacionalizace v businessu. Díky úsilí Colji M. Damse se kromě sídla skupiny ve Wuppertalu podařilo vybudovat pět dalších německých poboček - ve Frankfurtu, Hamburku, Stuttgartu, Berlíně a Mnichově, stejně jako mezinárodní pobočky v Dubaji, Šanghaji a Pekingu, Bordeaux, Londýně, Praze, Sao Paulu a New Yorku.

Vok Dams je nejvýznamnější eventová agentura v Německu už 12 let po sobě dle žebříčku časopisů w&v a Horizont, který vzniká ve spolupráci s renomovanou agenturou FAMAB. Mezi klienty agentury patří GoodYear, Kärcher, škoda Auto a mnoho dalších.

Jaroslav Vavřina

Jaroslav Vavřina

Prague Harley Days - event který boří stereotypy spojené se značkou H-D

LinkedIn Managing Director and shareholder
Harley-Davidson Praha

Působil v letech 1991 až 2004 v reklamních agenturách iLeo / DMMS Group jako managing director. Po prodeji těchto subjektů pod Leo Burnett Group zastával v této ATL agentuře pozici Diversified services director. Od roku 2009 je managing directorem zastoupení značky Harley-Davidson Praha a Plzeň. Zároveň působí jako nezávislý konzultant pro oblast marketingu, CRM a věrnostních programů. 

 

Marie Votrubová

Marie Votrubová

Event marketing podle Heinekenu

LinkedIn Event Manager
HEINEKEN Česká republika

Ve společnosti HEINEKEN Česká republika pracuje od roku 2011. Svoje působení zahájila v oddělení Trade Marketingu,se zaměřením na oblast gastronomie a rozvoj programu kvality. V rámci Ligy garantované kvality a Akademii gastronomických umění rozvíjela B2B i B2C eventy, které firma vnímá jako klíčové komunikační kanály.

Od roku 2014 zastává ve společnosti HEINEKEN Česká republika pozici Event Manager pro oblast Čechy. Tato pozice spadá do oddělení Brand Marketingu. Event marketing vnímá jako nedílnou součást strategie značky, neboť je schopen vhodně zprostředkovat zkušenost značky spotřebitele a tím celkově napomoci jejímu vnímání, ať již v případě menších aktivit určených pro zákazníky, tak především velkých festivalů v oblasti hudby a gastronomie. Díky efektivnímu business modelu se Marii Votrubové podařilo zlepšit celkovou profitabilitu jednotlivých aktivit firmy.

Michal Straka

Michal Straka

Event Marketing Monitor

Ipsos Product & Business Development Director
Ipsos

Michal se věnuje implementaci výsledků výzkumů do procesů firem napříč mnoha segmenty trhu. Zaměřuje se především na klienty z oblasti služeb, primárně finančnictví, automotive, energetiky, sázkových kanceláří a cestovního ruchu.

Po dokončení studií se několik let věnoval marketingu a PR v Linde Gas a dalších společnostech. Od roku 2004 do 2007 pracoval ve výzkumné agentuře GfK na pozici Team Leader, kde se specializoval na výzkum v oblasti státní správy a finančních služeb, mimo jiné se podílel se na mnoha mezinárodních projektech pro Evropskou Unii  (např. Consumer barometr). 

Vystudoval politologii a historii na Filozofické fakultě UK, následně získal titul PhDr. v oboru historie, sociologie a politologie.

Daniel Stach

Daniel Stach

Moderátor fóra

LinkedIn Redaktor a moderátor
Česká televize

Do České televize jsem přišel jako fanoušek Hyde Parku ČT24, přihlásil jsem se přes Facebook na exkurzi. A v televizi už jsem zůstal. Teď pracuji jako redaktor a moderátor, jako reportér sleduji přímo na místě aktuální dění, vždy v sobotu moderuji Hyde Park Civilizace, který se zaměřuje na otázky vědy a současné společnosti, několik dnů v týdnu moderuji ranní vysílání ČT24 v pořadu Studio 6. 

Začínal jsem v Českém rozhlase Radiu Wave, kde jsem moderoval pořad Sports Take. Už v té době jsem komentoval a moderoval různé akce. Teď komentuji například Pražský mezinárodní maraton, Český pohár horských kol nebo Světový pohár ve vodním slalomu, v září 2013 i Mistrovství světa ve vodním slalomu v pražské Troji. Právě divoká voda je mi hodně blízká. Vodnímu slalomu se věnuji od jedenácti let, byl jsem v juniorské reprezentaci, ale teď už se na závod dívám spíš jako komentátor nebo organizátor. I když mě to na vodě pořád baví. A baví mě i moje práce. 

Věřím, že věci se mají dělat pořádně, proto pro mě platí: "Když už, tak už..."