Program

13. 10. 2015

09.00-09.30

Registrace

Moderátor

09.30-10.15

Definování cílů eventu a jeho správné využití

  • Jakých cílů je možné dosáhnout pomocí event marketingu a pro jaké záměry to není vhodný nástroj?
  • Jakou cenu je nutné investovat abychom dosáhli požadované hodnoty a jak nastavit rozpočet?
  • Jaké jsou nejčastější chyby při využití a zadávání eventů a jak se jich vyvarovat?

Na tyto a další otázky praktickými příklady v rámci své přednášky odpoví Matthias Kindler.

 

10.15-11.00

Big Big events

Prostřednictvím případových studií se Andrea Michaels podělí o zkušenost z několika korporátních „wow“eventů pro 5 000 až 250 000 lidí, které nasazením technologií, zábavy a interakce dostáhly firmou stanovených cílů. Každý z nich měl poselství a cíl. Jak toho bylo dosaženo a jak je možno tyto mega akce s obrovskými rozpočty udělat nějak dostupnými pro menší skupiny s omezeným rozpočtem? Možné to je, Andrea Vám sdělí jak.

 

11.00-11.15

Coffee Break

11.15-11.45

Event Marketing Monitor 2015 – vybrané výsledky 2.ročníku studie

 

  • Jaké eventy si oblíbili čeští marketéři?
  • Rozumí si s hybridními eventy?
  • Čím přesvědčit šéfa, aby investoval do eventů?

 

11.45-12.30

Nové trendy hybridních eventů

12.30-13.30

Oběd

13.30-14.30

Návratnost hybridních eventů

Potřebuje koncert určený pro 15,000 skandujících teenagerů přímý přenos online? Je nutné konferenci určenou pro 150 CEO v České republice propagovat na sociálních médiích? Vyplatí se pro akci určenou pro vývojáře vyvíjet mobilní aplikaci? A je dopad hybridních technologií vůbec měřitelný a vyplatí se do něj investovat? Jak tyto otázky řeší Google v Čechách, v Kanadě i jinde po světě a zda při tom dělá chyby se pokusí odpovědět právě tato přednáška.

 

14.30-15.00

Be Social - Jak využít sílu sociálních sítí, aby pomohly zesílit efekt a dopad vašeho eventu?

Sociální sítě jsou všude kolem nás a vypadá to, že snad všichni - včetně našich rodičů - jsou jejich součástí. Jejich využití v rámci eventu může pobavit, pomáhat, informovat. Jak ale jejich potenciál zužitkovat co nejvíc? Jak zapojit účasníky nejen před eventem, ale hlavně během něj a i po jeho skončení? Přednáška Be Social2 ukáže několik případů z praxe, k čemu všemu se v rámci eventu dají sociální sítě využít a někdy i zneužít.

 

15.00-15.30

European Best Event Awards - nejlepší eventy minulého roku

Salvator Sagone vám pomocí případových studií představí nejúspěšnější eventy evropského eventového průmyslu minulého roku. 

15.30-15.45

Czech Event Award 2016

15.45-16.00

Coffee Break

16.00-17.30

Kulatý stůl / Panelová diskuze

17.30-17.35

Oficiální ukončení akce

Registrovat Stáhnout program v PDF